Service en kwaliteit

Huisartsenpraktijk Keizersgracht staat bekend als een patiëntvriendelijke en servicegerichte praktijk.

Wij doen onze uiterste best u zo goed mogelijke zorg te bieden met een zo hoog mogelijk niveau.

Wij onderscheiden ons op de volgende punten:

  • Elke werkdag open van 08:00 – 20:00 uur
  • Iedere dag een vrouwelijke en mannelijke arts werkzaam.
  • Een voorkeurslocatie kan (bij de inschrijving en per afspraak) aangegeven worden.
  • Een voorkeurshuisarts kan (bij de inschrijving en per afspraak) aangegeven worden.
  • Geen wachttijden.
  • Voor 11 uur bellen, garantie dezelfde dag een afspraak, maar wellicht niet bij je voorkeurshuisarts.
  • Uitstekend contact / korte lijnen met fysiotherapeuten, specialisten en ziekenhuizen in de omgeving.
  • POH, praktijkondersteuner: De praktijk beschikt over POH-Somatiek, praktijkondersteuner, die zorg o.a. verleend aan diabeten en COPD/ASTMA patiënten.
  • Er is een psycholoog, dermatoloog en gynaecoloog werkzaam in de praktijk.
  • De praktijk(en) beschikt over een prikpost, bloedafname in de praktijk is dus mogelijk (controleer openingstijden bij locaties)
  • Patiënten kunnen zich online inschrijven.
  • Patiënten kunnen via de website vragen stellen aan de dokter of assistente(n) (e-mailconsult)
  • Patiënten kunnen via de website herhaalmedicijnen aanvragen en online een afspraak maken.
  • Patiënten krijgen de verwijsbrief of het recept tijdens het spreekuurbezoek mee, of de brief wordt naar u opgestuurd. U hoeft niet apart terug te komen.
  • Onze website bevat de belangrijkste informatie en een digitale praktijkfolder is voor onze patiënten is beschikbaar.

Feedback
Wij nemen de mening van onze patiënten erg serieus en streven altijd naar verbeteren. Om onze diensten te blijven verbeteren is het daarom uitermate belangrijk om te weten wat uw ervaringen zijn met de praktijk. Wij gaan onderzoek doen naar de ervaringen van onze patiënten; wij stellen uw mening daarom erg op prijs! Heeft u op- en aanmerkingen of verbeterpunten? Dan kunt u ons bellen of mailen, Alleen dan kunnen we ons blijven verbeteren en ons kwaliteitsniveau handhaven.

Klachtenregeling
Uw tevredenheid is belangrijk voor ons. Heeft u toch een klacht?

U kunt uw klacht melden via het onderstaande formulier of opsturen naar:

Huisartsenpraktijk Keizersgracht
Westermarkt 2
1016 DK te Amsterdam

Om de klacht in behandeling te kunnen nemen, dient de klacht te zijn voorzien van:

  • Uw naam.
  • Uw adres.
  • Datum van indiening.
  • Tegen wie de klacht gericht is.
  • Omschrijving van de klacht.

Na ontvangst van uw klachtmelding zal er binnen 24-48 uur contact met u worden opgenomen over de te volgen procedure.

Klachtenformulier

Uw naam *
Adres *
Straat *
Postcode *
Woonplaats *
Uw email *
 
Datum *
Tegen wie is de klacht gericht? *
Uw klacht *
(* verplicht veld)
Ik heb de privacyverklaring gelezen en ga hiermee akkoord (privacyverklaring).